FANDOM

Informacje Edytuj

Hannah Baker czyli główna bohaterka serialu ,,13 reasons why''. Dziewczyna przeprowadza się do nowego miasta oczekując nowego życia, jest ona jedynaczką mieszkającą wraz z kochającymi rodzicami.

Życie Edytuj

Hannah przeprowadzając się do miasta rozpoczęła nowe życie, które z początku wydawało się być wspaniałe. Brunetka miała przyjaciółkę, oraz sympatię, jednak w krótkim czasie stała się pośmiewiskiem w całej szkole. Przez długi czas była wytykana palcami, wyśmiewana i poniżana. Rówieśnicy traktowali ją jak ofiarę losu, na której zawsze mogli się wyżyć. Dziewczyna popełniła samobójstwo podcinając sobie żyły, presja rówieśników była tak mocna, że Baker nie wytrzymała.

Jednak nie odeszła bez słowa, pozostawiła kasety dla wszystkich tych którzy doprowadzili ją do samobójstwa

Charakter. Edytuj

Hannah była bardzo miłą i energiczna dziewczyną, która uwielbiała się poznawać nowe miejsca, jak i ludzi. Brunetka umiała wyrazić swoją opinię głośno, co budziło respekt Beker była również bardzo zabawna, co podkreślała często używając sarkazmu. Była również bardzo lojalna, pomocna oraz czuła, mimo wszystko zawsze starała się ukrywać swoje emocje wewnątrz. Od kiedy dziewczyna została prześladowana bardzo się zmieniła, niebieskooka stała się zagubiona, nie ufna, samotna, rozdarta oraz nadwrażliwa. Nastolatka posiadała również duszę artysty, pisała wspaniałe wiersze pełne emocji i uczuć.